FoRuM
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

FoRuM

Mafia.sytes.net
 
AcasaCăutareUltimele imaginiÎnregistrareConectare
Ultimele subiecte
» as dori si eu admin dak se poate :D
as dori si eu admin dak se poate :D Icon_minitimeVin Mai 16, 2008 5:15 pm Scris de Rychy

» Cerere slot
as dori si eu admin dak se poate :D Icon_minitimeMar Apr 29, 2008 2:29 am Scris de m&g

» [b]:lol!: cui trebuie sa dau bani si cum pt admin???
as dori si eu admin dak se poate :D Icon_minitimeDum Mar 30, 2008 9:07 pm Scris de AlinuxX

» [b]:lol!: cui trebuie sa dau bani si cum pt admin???
as dori si eu admin dak se poate :D Icon_minitimeDum Mar 30, 2008 9:05 pm Scris de AlinuxX

» Vreau si eu Admin.....ASta este pentru Cei care au configurat Serverul Cei mai de Treaba baietzi....hazmy&alinuxx ....am vb noi pe mess
as dori si eu admin dak se poate :D Icon_minitimeVin Mar 28, 2008 11:33 pm Scris de Cipy

» as dori admin scapati repede de codati cu mine
as dori si eu admin dak se poate :D Icon_minitimeMar Mar 25, 2008 11:12 pm Scris de AlinuxX

» Vreau si eo admin...
as dori si eu admin dak se poate :D Icon_minitimeMar Mar 25, 2008 11:09 pm Scris de AlinuxX

» Vreau admin :((
as dori si eu admin dak se poate :D Icon_minitimeDum Mar 23, 2008 8:22 pm Scris de AlinuxX

» CererE ADmin:|
as dori si eu admin dak se poate :D Icon_minitimeJoi Mar 20, 2008 2:42 am Scris de AlinuxX

Top postatori
AlinuxX
as dori si eu admin dak se poate :D Vote_lcapas dori si eu admin dak se poate :D Voting_baras dori si eu admin dak se poate :D Vote_rcap 
generalu
as dori si eu admin dak se poate :D Vote_lcapas dori si eu admin dak se poate :D Voting_baras dori si eu admin dak se poate :D Vote_rcap 
alex_fifa
as dori si eu admin dak se poate :D Vote_lcapas dori si eu admin dak se poate :D Voting_baras dori si eu admin dak se poate :D Vote_rcap 
ReSuMe
as dori si eu admin dak se poate :D Vote_lcapas dori si eu admin dak se poate :D Voting_baras dori si eu admin dak se poate :D Vote_rcap 
Bijb0c
as dori si eu admin dak se poate :D Vote_lcapas dori si eu admin dak se poate :D Voting_baras dori si eu admin dak se poate :D Vote_rcap 
DANNY
as dori si eu admin dak se poate :D Vote_lcapas dori si eu admin dak se poate :D Voting_baras dori si eu admin dak se poate :D Vote_rcap 
NicK
as dori si eu admin dak se poate :D Vote_lcapas dori si eu admin dak se poate :D Voting_baras dori si eu admin dak se poate :D Vote_rcap 
cel
as dori si eu admin dak se poate :D Vote_lcapas dori si eu admin dak se poate :D Voting_baras dori si eu admin dak se poate :D Vote_rcap 
Bones_MC
as dori si eu admin dak se poate :D Vote_lcapas dori si eu admin dak se poate :D Voting_baras dori si eu admin dak se poate :D Vote_rcap 
unu _ S1nguR
as dori si eu admin dak se poate :D Vote_lcapas dori si eu admin dak se poate :D Voting_baras dori si eu admin dak se poate :D Vote_rcap 

 

 as dori si eu admin dak se poate :D

In jos 
AutorMesaj
Rychy




Mesaje : 1
Data de înscriere : 16/05/2008

as dori si eu admin dak se poate :D Empty
MesajSubiect: as dori si eu admin dak se poate :D   as dori si eu admin dak se poate :D Icon_minitimeVin Mai 16, 2008 5:15 pm

Salut ! imi place serverul vostru si joc de ceva timp p el. e un server foarte bun fara codati.....dar am intrat intr-o zi sa joc si nu erau admini......era un haos total care mai de care cu coade......as dori si eu admin de la voi dak vreti si promit ca o sa ma tin de treaba Wink ast raspuns de la voi id meu este :rychytza@yahoo.com
Sus In jos
 
as dori si eu admin dak se poate :D
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» as dori admin
» vreau admin daca se poate
» as dori admin scapati repede de codati cu mine
» salut daca se poate as vrea si eu admin
» as vrea dacaa se poate un titlu deadmin_helper

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
FoRuM :: Admin :: Cereri Admin-
Mergi direct la: